shutterstock_321097376_edited.jpg

Leer succesvol werven op LinkedIn

Promoot je vacature(s) via LinkedIn vacature-advertenties!

InMail

vacature adverteren 

€ 595 totaal kosten

Een uitgebreide LinkedIn berichtenadvertentie waarmee we je vacature via een gesponsorde InMail naar meer dan 300 mensen sturen.

De totale kosten voor een LinkedIn InMail campagne bestaan uit twee componenten:

  • Set-up (€ 295): eenmalig bedrag voor het inrichten van de campagne.

  • Advertentiebudget (€ 300): Het bedrag dat we aan LinkedIn betalen voor het adverteren (CPC en CPM).

Beeld & video

vacature adverteren

€ 695 totaal kosten

Toon vacature advertenties met uniek beeldmateriaal in de LinkedIn feed op desktop en mobiel, en trek de aandacht van jouw doelgroep!

De totale kosten voor een Beeld & video campagne bestaan uit twee componenten:

  • Set-up (€ 295): eenmalig bedrag voor het inrichten van de campagne.

  • Advertentiebudget (€ 400): Het bedrag dat we aan LinkedIn betalen voor het adverteren (CPC en CPM).

LinkedIn Training

leer zelf adverteren

€ 1.500 Incompany training

Je leert de mogelijkheden voor jouw organisatie om op LinkedIn te adverteren. In één dag leer je hoe vacature campagnes precies de mensen bereiken die je zoekt.

Programma:

  • trends & ontwikkelingen

  • eigen account opzetten

  • advertentiemogelijkheden

  • targeting en segmenteren

  • advertentie opmaken

  • budgetten instellen

  • conversies meten

  • retargeting

  • LinkedIn insight tag

Promoot je vacature met LinkedIn-advertenties

Genereer leads, stimuleer sollicitaties en vergroot je naamsbekendheid

Stuur direct +300 InMails naar mensen die jij wilt bereiken om jouw vacature te tonen.

Toon gesponsorde advertenties weer in de LinkedIn feed, en trek de aandacht van jouw doelgroep!

Toon unieke vacatures die op het juiste moment op de juiste mensen zijn gericht, op LinkedIn Jobs.

Hoe het werkt

Advertenteren op LinkedIn biedt de volgende oplossingen.

300+ InMail berichten

Stuur in één keer tegelijk meer dan 300 gepersonaliseerde InMail berichten.

Selecteer precies wie je zoekt

Segmenteer de juiste doelgroep. Kies uit meer dan 20 verschillende categorieën

Werf in je eigen huisstijl

Wij maken een unieke landingspagina, banners en beeldmateriaal in jullie huisstijl.

Geen contracten of extra kosten

Wij werken niet met contracten. De kosten van een campagne zijn éénmalig.

Gerichte benadering, meer respons

Meer dan 1 op de 2 mensen opent een berichtenadvertentie (InMail).

Minder kosten, meer sollicitaties

Wij leren je welke advertenties een hogere conversie hebben tegen lagere kosten.

Transparantie en meekijken

Adverteren doen wij vanuit jullie LinkedIn bedrijfsprofiel en je kunt altijd meekijken.

Beeld & video advertenties

Leid verkeer naar je vacature met een krachtige afbeelding of video.

 

Veel gestelde vragen

Wat zijn set-up kosten?


De kosten per vacature adverteren bestaan uit een éénmalig bedrag voor het inrichten van de campagne. Naast het inrichten van de campagne zullen wij deze ook monitoren, beheren en optimaliseren. Ook voeren we A/B testen uit, om ervoor te zorgen dat we het beste resultaat uit de campagne halen.




Wat is advertentie budget?


Dit is het budget wat je daadwerkelijk adverteert en besteedt op LinkedIn om je vacature te tonen. Kan ik mijn advertentie budget wijzigen? Jazeker, je kunt meer of minder advertentiebudget besteden. Wil je dit wijzigen, laat het ons weten. Het kan voorkomen dat in de eerste week van de campagne dusdanig veel sollicitaties komen dat je de campagne wilt 'stopzetten'. Hierdoor zal je advertentiebudget niet volledig worden ingezet, waardoor je minder besteedt. Het teveel gefactureerde advertentiebudget wordt dat gecrediteerd en terugbetaald.




Hoe krijgt BIND HR adverteerders-toegang tot onze LinkedIn bedrijfspagina?


Om vanuit jullie account te adverteren moeten wij adverteerder-toegang krijgen. De beheerder van jullie LinkedIn bedrijfspagina dienst de volgende handelingen te doen, en we kunnen direct aan de slag:

  1. Ga naar jullie LinkedIn bedrijfspagina
  2. Klik het pull down menu "tools voor beheerders"
  3. Klik op de knop "paginabeheerders"
  4. Vervolgens typ je bij “personen die gesponsorde content kunnen plaatsen” de naam van je contactpersoon van BIND HR in.
  5. Dat is alles!




Hoe lever ik mijn vacature aan, en start ik een campagne op LinkedIn?


Eigenlijk heel makkelijk, we hebben het volgende nodig:

  1. De vacature-tekst
    Via welk emailadres moeten de sollicitaties binnenkomen? Meestal staat dit al in de vacature-tekst.
  2. Adverteerder-toegang tot jullie LinkedIn account (zie uitleg onder het kopje "hoe krijgt BIND HR toegang tot mijn LinkedIn bedrijfspagina")
  3. Afbeeldingen of video materiaal is welkom (niet een must).
    Heb je foto's of afbeeldingen van het team, de organisatie of ander passend beeld of video materiaal, dan kunnen we dit gebruiken voor de landingspagina of voor banners.




Wat is een vacature-landingspagina, en hoe ontvang ik sollicitaties?


Een vacature-landingspagina is een unieke pagina van jouw vacature, die wij opmaken. Mensen die de vacature advertenties zien en er op klikken komen op deze landingspagina terecht. Landingspagina Het doel van een vacature-landingspagina is dat we deze zo hebben ontwikkeld dat 85% van de mensen die de vacature op mobiele telefoons bekijken ook daadwerkelijk een responsive pagina zien, en dus jouw vacature perfect qua opmaak onder de aandacht krijgen. Solliciteren Belangrijk om te weten is dat we mensen bereiken die niet per se actief op zoek zijn naar een baan, dus heeft niet iedereen een up-to-date CV. Toch wil je deze mensen los weken uit hun huidige functie, en triggeren om te solliciteren.
Daarom vragen we in eerste instantie om alleen hun gegevens (naam, telefoonnummer en emailadres) in te vullen en "Ik heb interesse" te tonen in de vacature. Ze kunnen dan vanaf de bank, OV of in de pauze makkelijk 'solliciteren'. Vervolgens hebben ze nog tijd om uitgebreid te solliciteren met CV en motivatiebrief. Goed om te weten:

  • Kandidaten die vullen via de landingspagina alleen hun gegevens in (naam, telefoonnummer en emailadres) en klikken op "Ik heb interesse".
    Deze gegevens ontvang jij direct in je mailbox
  • Vervolgens ontvangt de 'sollicitant' direct een geautomatiseerde email waarin hij gevraagd wordt om zijn sollicitatie compleet te maken door zijn CV + motivatie te mailen.




Hoe word ik gefactureerd?


Je ontvangt van ons een factuur via onze partner KasCo. Betaling binnen 14 dagen na factuurdatum.




Looptijd vacature campagne


Looptijd: de looptijd van een vacature campagne is 30 dagen, bij kortere periodes wordt het budget dynamisch ingezet en verdeeld over minder dagen zodat er meer aandacht aan de vacature wordt gegeven.





  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram

Heb je vragen? Bel ons op 072 202 9293 of mail naar support@bind-hr.nl