Instagram heeft 5,9 miljoen gebruikers in 2021, en is met 242.000 dagelijkse gebruikers ideaal voor vacaturemarketing.
Met miljoenen gebruikers zijn vacatures op Facebook en Instagram onmisbaar in een goede vacature campagne.
Instagram heeft 5,9 miljoen gebruikers in 2021, en is met 242.000 dagelijkse gebruikers ideaal voor vacaturemarketing.
Facebook is met 10,4 miljoen gebruikers in Nederland nog steeds het grootste social media platform.
TikTok heeft inmiddels 1,7 miljoen gebruikers, en is vooral populair onder jongeren van 15 t/m 24 jaar.
Social media adverteren is iets dat veel bedrijven inzetten, maar vaak weten deze bedrijven niet precies welke opties er allemaal zijn, en nog belangrijker hoe je een vacature precies bij jouw doelgroep onder de aandacht brengt.
Instagram en Facebook zijn gigantische spelers in de advertentiemarkt. Naast Google en LinkedIn de grootste in Nederland. Alleen dat al is reden genoeg om adverteren op Social media te overwegen.
Het grootste voordeel van adverteren op Facebook en Instagram is dat je vacatures heel precies kunt targeten op bepaalde doelgroepen.
Bind HR heeft veel ervaring met vacatures adverteren op Facebook en Instagram, en hoe jouw organisatie de mogelijkheden van dit medium volledig kan benutten.