LinkedIn beeld & video advertenties

Trek de aandacht van jouw doelgroep

Toon vacature advertenties met uniek beeldmateriaal in de LinkedIn feed op desktop en mobiel, en trek de aandacht van jouw doelgroep!

Promoot vacatures met beeld en video

771.000

dagelijks actieve gebruikers op LinkedIn (8 miljoen leden in NL)

65%

van LinkedIn-leden staan open voor de juiste vacature

81%

niet actief werkzoekenden bereik je met LinkedIn

Hoe kunnen wij helpen

Zo werkt het

Beeld & video vacatures

Kies je advertentie-formaat

1

Bepaal welke afbeeldingen of video je bij je vacature wilt tonen.

Dit zal helpen bepalen welke advertentie-indeling voor gesponsorde content je moet gebruiken.

Promoot de vacatures van jouw bedrijf onder de gewenste doelgroepen met unieke content. Trek de aandacht!

Vergroot hiermee je naamsbekendheid en het aantal sollicitanten met ’s werelds meest bekeken professionele feed.

Targeting

2

Selecteer je doelgroep

Segmenteer de juiste doelgroep. Kies uit meer dan 20 verschillende categorieën van doelgroepkenmerken, zoals: 

  • functie-titel (huidige of vorige)

  • opleiding 

  • leeftijd 

  • bedrijf huidige werkgever

  • of sluit bedrijven uit

  • vaardigheden en kennis

  • branche

  • en meer 

 

Voorbeeld: Je wilt de vacature van Commercieel medewerker binnendienst naar alle mensen sturen die nu in deze functie werkzaam zijn, in de regio Haarlem.

3

Landingspagina vacature

Stimuleer sollicitaties

Wanneer potientiele kandidaten op de vacature landinspagina terecht komen is het doel om ze los te weken uit hun huidige functie. 

Mensen die niet actief op zoek zijn naar een baan hebben niet altijd een up-to-date CV, en toch wil je hun interesse wekken.

Via de vacature landingspagina kunnen ze met een paar klikken (vanuit de trein, op de bank, of in hun pauze) hun interesse kenbaaraken zodat ze op een discrete manier solliciteren. 

Vanzelfspreken worden ze vervolgens verleid om hun sollicitatie met CV + motivatie compleet te maken.