LinkedIn

beeld & video advertenties

Toon vacature advertenties met uniek beeldmateriaal in de LinkedIn feed op desktop en mobiel, en trek de aandacht van jouw doelgroep!

Wat je kunt doen met uniek beeldmateriaal

Promoot je vacature met beeld en video

Beeld-vacature

Video-vacature

Carrousel vacatures

Kies de advertentie die bij jouw vacature past

Beeldadvertentie

Leid verkeer naar je vacature met een krachtige afbeelding.

Video-advertentie

Bouw naamsbekendheid op met in-feed video's.

Carrousel advertentie

Plaats diverse afbeeldingen in één advertentie om meerdere vacatures te presenteren.

Waarom LinkedIn advertising?

771.000

dagelijks actieve gebruikers, en 8 miljoen leden in NL

90%

van LinkedIn-leden staan ​​open voor de juiste vacature

73%

van de bedrijven ziet meer weergaven op vacatures

Hoe kunnen wij helpen

Zo werkt het

Beeld of Video vacature sponsoren?

1

Bepaal welke afbeeldingen of video je bij je vacature wilt tonen.

Dit zal helpen bepalen welke advertentie-indeling voor gesponsorde content je moet gebruiken.

Gebruik carroussel-advertenties om meerdere vacatures aan te bieden, zodat je sollicitanten naar verschillende bestemmingspagina's kan leiden (bijv. meerdere vacatures en de werken-bij site).

Kies je advertentie-formaat

Targeting

2

Selecteer je doelgroep

Segmenteer de juiste doelgroep. Kies uit meer dan 20 verschillende categorieën van doelgroepkenmerken, zoals: 

  • functie-titel (huidige of vorige)

  • opleiding 

  • leeftijd 

  • bedrijf huidige werkgever

  • of sluit bedrijven uit

  • vaardigheden en kennis

  • branche

  • en meer 

 

Voorbeeld: Je wilt de vacature van Werkvoorbereider / Tekenaar naar alle mensen sturen die nu in deze functie werkzaam zijn, in de regio Utrecht.

3

Landingspagina vacature

Stimuleer sollicitaties

Wanneer potientiele kandidaten op de vacature landinspagina terecht komen is het doel om ze los te weken uit hun huidige functie. 

Mensen die niet actief op zoek zijn naar een baan hebben niet altijd een up-to-date CV, en toch wil je hun interesse wekken.

Via de vacature landingspagina kunnen ze met een paar klikken (vanuit de trein, op de bank, of in hun pauze) hun interesse kenbaaraken zodat ze op een discrete manier solliciteren. 

Vanzelfspreken worden ze vervolgens verleid om hun sollicitatie met CV + motivatie compleet te maken.

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram

Heb je vragen? Bel ons op 072 202 9293 of mail naar support@bind-hr.nl